Just another day…

Burde ligge og sove, men ville altså lige nå at smide et lille blogindlæg ind. Sov lidt for længe til morgen, så jeg kom for sent, men heldigvis havde jeg den topnice lærer Malling som jeg har i afsætning, og han var bare sådan “jamen godt at se at du kom. Nadia sagde godt nok du ville komme kl.9 så du er faktisk et kvarter forsinket!” og så griner han ellers bare. Han er en af mine favoritlærere, og han er superhyggelig.

Efter skole skulle jeg på arbejde, men jeg nåede lige hjem og spise lidt rugbrød og læse lidt videre i Fifty Shades af E.L. James. Bogen skal jeg nok nævne igen senere, for den er virkelig god!

Det var heldigt at jeg tog noget at spise før arbejde, for havde ikke nogen pause i dag. Chefen holdt middag i baglokalet, så vi måtte ikke være der. Senere sagde en af de dejlige kollegaer at jeg bare kunne smutte hjem, jeg havde jo ikke haft pause så det var bare dejligt.

Ellers så har jeg bare hygget mig og læst i dag. Stille & roligt derud af, håber i andre har en haft en god dag? Jeg er i hvert fald rimlig sikker på at min i morgen bliver god ligesom i dag. Skal først møde 10.05 så jeg kan sove længe! Og så har jeg spansk med Susanna, som er en af mine andre yndlingslærere. Ellers så håber virkelig jeg modtager mine naturtipper i morgen, så jeg snart kan få lavet nogle akrylnegle igen!

Leave a Reply

