Lightbox & nail polish earrings!

Essie it's genius earrings

 

china glaze luxe and lush mislykkedes forsøg

 

blå og guld

Jeg har jeg fået taget mig sammen til at lave en lysboks (lightbox). Den kasse jeg har brugt er jeg ikke helt tilfreds med, så derfor har jeg allerede skaffet mig en ny kasse, som jeg håber på at få arbejdet med i morgen.

Til at starte med undskylder jeg for kvaliteten af billederne, mit kamera er lånt ud, så jeg har brugt naboens smartphone. Jeg har redigeret billederne i GIMP og jeg har forsøgt at få farverne til at ligne så meget som muligt.

Det er desværre kun de blå som jeg selv er tilfreds med, så resten bliver nok solgt/givet væk i gaver. Jeg lavede faktisk øreringene og tog billederne igår, men jeg fik aldrig taget mig sammen til at redigere billederne, og nu var jeg træt af flere indlæg uden billeder! Desuden kom jeg også sent hjem fra naboerne efter at have diskuteret dåbsindbydelser. Jeg har fået lov til at lave dem, så jeg glæder mig helt til at lave et håndarbejde-projekt igen!

Hvis du undrer dig over hvordan jeg har lavet øreringene, så skal man bruge nogle glas sten, og så maler du på dem med neglelak! Super simpelt, men man skal vente en evighed  på at de tørrer. Hvis du vil se en video, så har jeg fundet en til jer her. Videoen er lidt lang, men den er rigtig fin.

Lidt bagtanker bag disse øreringe; de øverste havde jeg store forventninger til, jeg elsker nemlig it’s genius som jeg syntes er en super farve her til jul, men passer også fint til efteråret! Så blev rigtig skuffet da jeg syntes at lakken ikke ligner sig selv, og desuden er glitteren ikke mig sammen med it’s genius. Så dem beholder jeg nok ikke…

De næste er blevet ret fine, men de er for rødlige til min smag. Jeg har faktisk brugt en lilla lak, så jeg fik lidt af et chok da den så rødlig ud. De er stadig superflotte, og effekten fra Luxe and Lash er superfed, men tror stadig at jeg sælger dem/giver væk.

Det sidste billede er af de nyste jeg har lavet, som ikke engang er helt færdige endnu. De blå, dem elsker jeg virkelig! Jeg har brugt 2 blå glitterlakker og jeg må sige at jeg elsker at glimmeret ser så gennemfarvet ud! Dem kommer jeg helt sikkert til at beholde selv, kan slet ikke vente til at få dem i.

De guld syntes jeg også er et fremskridt, men jeg prøvede at få skabt samme effekt som ved de blå, og det kiksede desværre. Så dem beholder jeg nok heller ikke selv.

 

Troede også da jeg stod op til morgen at jeg bare skulle hjem fra skole og så hygge mig. Men fik en sms ved 8 tiden fra en kollega, om jeg ikke kunne overtage hendes vagt fra 15 til 16.15, og så kunne jeg ikke sige nej, især ikke når det var så kort tid. Men omkring kl. 10 fik jeg 2 smser + et opkald fra et ukendt nummer. Det var så en anden kollega der gerne ville have jeg overtog hendes vagt fra 15 til 20.15! Den sagde jeg så også ja til (selvfølgelig først fra 16.15) så jeg har haft en lang vagt idag selvom jeg havde forventet at nyde det var fredag! Så glæder mig til at arbejde lidt på de dåbskort i morgen og så måske få lavet min lysboks nr.2!

Leave a comment