There’s SNOW!

© by Lotte Larsen

© by Lotte Larsen

Ville lige vise jer fantastiske Lotte Larsen’s billede! De negle er seriøst flotte og det er dem jeg har fået min inspiration fra! Så billedet på Neglelirs side, og Lotte er virkelig dygtig! Så tons of credit to the fantastic woman!

Så er det allerede blevet den 2. december! Er simpelthen bare i super julestemning. Næsten alle gaver blev købt ind i går, mangler kun min bedste ven Kasper og så ellers mine 2 papbrødre. Mine brødre skal bare have 2x fodboldbilletter hver, og jeg er stadig lidt usikker på hvad Kasper skal have… Men Pokémon er altid vejen frem med den dreng!

Fandt seriøst en masse fantastiske gaver, og jeg glæder mig sindsygt til at se deres ansigter når jeg giver gaverne til dem. Fandt også noget til mig selv da vi var i Rosengårdscenteret! Jeg har længe ledt efter en lak der skal være lidt en blanding mellem lys grå/brun og jeg fandt begge de farver i butikken Coolcos. Lakkerne er rigtig gode, de har skønne farver og så koster de kun 29.95 kr flasken! De har dog ikke nogen glitterlakker men det er også det eneste minus.

Glæder mig virkelig til at få taget et billede af de negle jeg er igang med, som jeg kan vise jer. Mit kamera er dog stadig lånt ud så jeg må satse på mine fantastiske naboer!<3

Leave a Reply

