Hyggelig sygedag med kakao!

Når man vågner og føler at din hals er sandpapir, og din mave bare ikke er glad for dig, så vælger jeg altså at holde en fridag. Så jeg har brugt dagen på at sove længe, spise lidt knækbrød til morgenmad og så ellers masser af varme drikke og tøseserier i TV! Det er superhyggeligt engang imellem, især når det ikke er så ofte at jeg ser TV.

Så heldigvis er min mave OK igen, og jeg smutter på arbejde fra 17.30-20.15 så jeg med god samvittighed kan shoppe løs i  Tyskland i morgen!

Leave a Reply

