Happy 2013!

things to buy 2013

1. sød halskæde med perle og krone 2. karrusel halskæde 3. alien monster halskæde 4. blåøjede ugle øreringe 5.mariehøne øreringe 6. OPI here today… Aragon tomorrow

Alle smykkerne er fra smykkemania.dk og elsker virkelig deres priser<3

Håber i alle har haft et S-U-P-E-R nytår, og er kommet godt ind i 2013! Jeg var sammen med min kollega Sabine, ude og spise med min mor + hendes eks. Egon, og blev sat ild til… Sabine kan ikke styre stjernekastere, og det gik så ud over mig og mit, nu brændte, halstørklæde! Middagen med de gamle var såmænd meget hyggelig, men maden var ikke alle pengene værd desværre. Men ellers så har jeg haft et super nytår, og ser frem til et godt år 2013!

Har virkelig handlet på nettet i dag, fristelsen var bare for stor når man har fået løn! Så har jeg brugt omkring 200.- i løbet af i dag, så nu må jeg ikke købe flere ting til mig selv denne måned!

Leave a Reply

