OPI Japanese Rose Garden Review

ImageTitlen siger jo det hele. Må ærligt sige at dette er den første OPI som jeg er positivt overasket over. Havde en dårlig opfattelse af at de skulle have tonsvis af lak, og jeg forstod virkelig ikke hypen omkring dem. Men så fik jeg denne skat af mine søde veninde Rikke i julegave (elsker dig Rikke, det er verdens bedste gave!<3 ) og alle mine tidligere oplevelser blev bragt til skamme!

 Havde ikke forventet at farven var mig, men er faktisk blevet ret vild med den. Den dækker rigtig godt, jeg har brugt 2 lag til billederne, min underlak fuckede dog lidt, så den blev ikke lagt så pænt… Min ringfinger som er anderledes end de andre, har fået 2 lag af China Glaze Luxe and Lush fra deres Hunger Games kollektion. 

Opsummering på OPI Japanese Rose Garden.

2 lag for fuld coverrage

+ Den tørrer hurtigt

+ Den har det sødeste shimmer<3

-Børsten er en anelse svær at styre på mine negle

 

Leave a Reply

