Review: EOS Lip Balm Sweet Mint

I sidste uge bestilte jeg min første EOS Lip Balm hjem, og jeg valgte Sweet Mint da jeg elsker mint. Jeg købte den til 49.- her.

Jeg er virkelig blevet taget med storm af den! Duften alene er det bedste jeg nogensinde har oplevet på en lip balm, og jeg fik helt lyst til at spise den efter jeg havde åbnet den. Den smager også fantastisk, og når du har taget den på får du dejligt bløde læber. Det eneste negative jeg kan sige om den er prisen og så ellers størrelsen, den måtte gerne have været bare lidt mindre… Men jeg vil i hvert fald købe den igen, selvom jeg er lidt fristet til at afprøve en af de andre varianter næste gang. Jeg giver i hvert fald EOS Lip Balm Sweet Mint 5 stjerner ud af 5!

Så for at samle lidt op på det hele:

+ Smagen er guf

+ Duften er fantastisk

+ Fornemmelsen når du kommer den på er virkelig frisk!

+ Dine læber blir dejligt bløde

– Prisen er lidt for høj

– Størrelsen

Leave a Reply

